miercuri, 1 iulie 2015

Inglot | Freedom System Palettes

 A while back I saw a picture of a beachy eye look.
~Acum ceva timp am vazut aceasta poza cu un machiaj potrivit pentru vara~

[This is the look that I wanted]

Copyright: Blair Fowler 


I wanted to try it, so I looked through my palettes and surprise, surprise !!
 I didn't had what I needed :) 

I thought about the problem and I remembered that I've seen on Ingrid's Nilsen video a five pan Inglot eyeshadows palette. I searched online, where can I find an Inglot shop. (lucky me that I was in Bucharest at the moment) and I found one close to me.
So I bought two Freedom System Palettes. A three pan compact palette with mirror and a four pan palette with magnetic lid.

-------------------------------------------------------------------------------------

Am vrut sa il incerc asa ca am aruncat o privire printre paletele mele, si surpriza surprizelor:
nu aveam ce-mi trebuia :)
M-am gandit la aceasta problema si mi-am amintit ca am vazut intr-un videoclip de-al lui Ingrid
Nilsen o paleta Inglot cu 5 farduri. Am cautat online, unde as putea gasi un magazin Inglot 
(norocul meu ca eram in Bucuresti la momentul respectiv) si am gasit unul aproape de mine.
Asa ca am cumparat doua paletute Freedom System. Una compacta cu trei farduri si oglinda si una cu patru farduri si capac magnetic.



And these are the eyeshadows that I chose
~ Si acestea sunt fardurile pe care le-am ales~ 

The 3 pan palette:


Left to right: Matte 370; Matte 314; AMC Shine 34


Swatches

The 4 pan palette:



Palette in direct sunlight
   

Left to right: AMC Shine 09; AMC Shine 11; AMC Shine 31; Pearl 421
Palette a bit deepened because the colours does not translate that well in photos
~Am editat putin aceasta poza pentru ca se vad mai spalacite culorile in poza decat in realitate~


Swatches

About the Inglot eyeshadows I can say that they are amazing ! Very good quality, very pigmented and so creamy and easy to blend. They have a large spectrum of colours for you to choose from, also there are different types of finish for everyone's preferences like
shine, pearl and matte. Another good thing is the actual Freedom System which means that you can choose whatever colour you like as many as you want. The number of eyeshadows in a palette is different from 1 to 40. You can buy compact palette with mirror or with magnetic lid.
There are also palettes for a mix of products. For example you can buy 3 eyeshadows, 2 lipsticks (which also come in pans), blush and bronzer and all of them can fit in a palette.
I can say that these eyeshadows are comparable to Mac eyeshadows but a plus for Inglot is the price, a lot cheapper than Mac.
Good job Inglot ! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Despre fardurile Inglot pot spune ca sunt minunate! Calitate foarte buna, foarte pigmentate, cremoase si usor de amestecat cu alte farduri. Inglot are un spectru larg de culori din care sa alegi, de asemenea au diferite tipuri de finisaj potrivit pentru toate gusturile, cum ar fi stralucitor, perlat sau mat.
Un alt avantaj este Freedom System in sine ceea ce inseamna ca iti poti alege orice culoare vrei si oricat de multe vrei. Numarul fardurilor intr-o paleta poate varia de la una la 40. Poti cumpara o paleta compacta cu oglinda sau cu capac magnetic. De asemenea paletele pot fi folosite si pentru un mix de produse cum ar fi 3 farduri, 2 rujuri un blush si un bronzer, toate incapand foarte usor intr-o paleta.
Pot spune ca aceste farduri sunt comparabile cu cele de la Mac insa Inglot are un plus pentru pretul mult mai avantajos, mai ieftin fata de Mac.
Buna treaba Inglot ! :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu