miercuri, 1 iulie 2015

Little changes | Mici schimbari

                                                                    Hi everybody!

                                                        I have two big things to tell you.
This is kind of a bonus blog post. I would call this an announcement.

The first thing is, even thouh I know I don't have that much people following me, reading my blog
I like to think that it is like my own little corner of internet where I can post things.
From now on my posts will be related to beauty, fashion, diy, books and life related things in general.

If you don't like my style of writing, of reviewing, of posting, you don't have to judge me. Just hit the little "x" button in the corner and I will not bother you anymore. This is one thing I'm quite afraid of, but as I was saying, this is my place so I am in charge to decide if I allow rude comments or not on my blog.  Better not continue with the bad attitude for the sake of the mutual respect. 
I do not force anybody to read what I write, so I clame respect from both sides, me and you.

In the other hand, because I am a roumanian girl, I decided to do my blog posts in both Romanian and English languages, so it will be accessible to both Romanian and foreign blogospheres.

Also I will do blog posts from time to time about books. Maybe some reviews, recommandations, hauls, etc. I think I will do some kind of a series called ... I'll think about that ;)
Another series that I think you would like will be DIY series. But no more talking. 

Also keep in touch for more posts today because I finished my exams and I have free time to post  
a lot more here and read books ( I loove reading ).

I have a lot of surprises coming up for the blog.

Well if I didn't forget anything to mention, that's it :)

See you soon :)

------------------------------------------------------------------------------------

Buna tuturor !

Am doua lucruri mari sa va spun.
 Aceasta este un fel de postare bonus. As numi-o mai degraba un anunt.

In primul rand, chiar daca stiu ca nu am atat de multi urmaritori si cititori pe blog imi place sa il consider ca pe propriul meu coltisor de internet unde pot posta diverse lucruri. De acum inainte postarile mele vor fi legate de frumusete, moda, carti, DIY  si alte lucruri legate de stilul de viata in general.

Daca nu va place stilul meu de a scrie, recenziile mele, postarile mele, nu trebuie sa ma judecati.
Doar apasati micul buton "x" din colt si nu o sa va mai deranjez. Acesta este un lucru de care ma tem 
destul de mult, dar cum spuneam, acesta este locul meu, deci consider ca sunt in masura sa decid daca
permit comentarii rautacioase pe blog-ul meu sau nu. Ar fi mai bine pentru toata lumea sa nu continuati cu atitudinea rautacioasa de dragul respectului reciproc. Nu fortez pe nimeni sa citeasca ce scriu eu, asa ca singurul lucru pe care il cer este respect de ambele parti, atat eu cat si voi.

In al doilea rand, deoarece sunt romanca, am decis sa postez pe blog atat in limba romana cat si in engleza, pentru a fi accesibil atat in blogosfera romana cat si in cea straina.
De asemenea, voi avea din cand in cand postari si despre carti. Vor fi recenzii, recomandari, "hauls", etc. Cred că voi face un fel de serie numita ... o să mă gândesc la asta ;)
O altă surpriza care cred ca o sa va placa vor fi seriile de DIY (fa-o chiar tu). Dar atat cu detaliile.

De asemenea, ramaneti aproape pentru mai multe postari pentru azi, deoarece am terminat cu examenele in sfarsit asa ca o sa am timp liber pentru a posta
mult mai multe aici si pentru a citi carti (Iubesc lectura).

Am o multime de surprize pentru blog pe care abia astept sa le impartasesc cu voi.

Ei bine, daca nu am uitat sa mentionez nimic, atat am avut sa va spun :)

Pe curand dragelor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu